Klantenservice

Contact

Vakmensen onder elkaar. Zo voelt het als we werken met professionals als u. Met hoveniers, klusbedrijven en aannemers die de buitenboel aanpakken voor hun klanten en daar hout voor nodig hebben. Want u weet alles van tuinen en wij van houtconstructies. Samen maken we het buiten beter en mooier.

Onze klantenservice is te bereiken via telefoonnummer 079 351 25 78 of per mail via info@vandorphout.nl. Onze vakkundige medewerkers adviseren u graag over onze producten en de toepassingen hiervan. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 7.30 uur tot 17.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 16.00.

Openingstijden

Openingstijden regulier

Maandag t/m vrijdag 7:30 – 17:00
Zaterdag 8:00 – 16:00
Zondag gesloten

Feestdagen

Koningsdag zijn wij geopend 8:00 - 12:00
Alle andere feestdagen gesloten

Vakanties

Tijdens de bouwvak zijn wij geopend volgens normale openingstijden.
In kerstvakantie zijn wij op werkdagen geopend met aangepaste openingstijden: 9:00 – 16:00.
Alle andere vakanties zijn wij geopend volgens reguliere openingstijden.

Betalingsmogelijkheden

Zakelijke klanten

Onlinebestellingen kunnen op drie manieren worden voldaan.

  • Direct per iDEAL.
  • Contant of per pin bij het afhalen.
  • Per bank onder vermelding van het (factuur- en) ordernummer. Let op: Er wordt pas uitgeleverd nadat de betaling is ontvangen. Wanneer dit niet het geval is bij het maken van de planning (max. 24 uur voor dag van uitlevering) houden wij geen rekening met de gewenste leverdatum.

Alleen bij individuele afspraken gelden er andere voorwaarden voor zakelijke klanten.

Particuliere klanten

Onlinebestellingen kunnen op drie manieren worden voldaan.

  • Direct per iDEAL.
  • Contant of per pin bij het afhalen.
  • Per bank onder vermelding van het (factuur- en) ordernummer. Let op: Er wordt pas uitgeleverd nadat de betaling is ontvangen. Wanneer dit niet het geval is bij het maken van de planning (max. 24 uur voor dag van uitlevering) houden wij geen rekening met de gewenste leverdatum.

Bezorging

Informatie over de bezorging vindt u hier.

Levertermijn

De meeste goederen op onze site zijn voorradig en kunnen wij met 1 tot 3 werkdagen (na betaling) leveren. Wij bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Indien de bestelde goederen niet voorradig zijn heeft u de mogelijkheid de order kosteloos te wijzigen of te annuleren.

Retourneren

Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet naar wens is.

Voorwaarden voor retour in het kort

  • Maatwerkartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
  • De producten dienen ongeopend en in nieuwstaat te zijn.
  • Producten mogen niet zijn geverfd, gezaagd of op een andere manier bewerkt.
  • Alle producten dienen schoon te zijn.
  • De goederen dienen te voorzien van een kopie-afleverbon, kopie-kassabon of ander document waar het ordernummer op staat (Wanneer u niet over een bon beschikt, kunt u alleen het ordernummer vermelden op een los papier). Zonder ordernummer kunnen wij de retoursprocedure niet in werking zetten.
  • Het retourneren is geheel voor risico en kosten van de koper.

Retourrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, Van Dorp Hout B.V., Voorweg 153, 2716 NJ Zoetermeer, tel 079-3512578, info@vandorphout.nl, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van ons herroepingsformulier, of het europese herroepingsformulier, maar u bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. De goederen dienen schoon en onbeschadigd te zijn, maatwerk nemen wij niet retour. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Voor terugbetaling zullen geen kosten in rekening worden gebracht. Voor verkoopovereenkomsten waarbij u gekozen heeft voor zelf afhalen van de goederen, geldt dat wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. (NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011). U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Het retourneren is geheel het risico van de koper. Hierbij hoort, naast de kosten, ook het regelen van een eigen vervoerder. De kosten van een palletsplaats (europallet-formaat 1200 mm x 800 mm) in de gemiddelde vrachtwagen bedraagt ongeveer € 60,-.

Klachten en garantie

Mocht u ondanks onze zorgvuldigheid en controle een verkeerd artikel of een bij aankomst beschadigd artikel ontvangen, meldt u dit dan direct bij de chauffeur. Indien deze vertrokken is belt u ons dan zo spoedig mogelijk: 079-3512578 zodat wij u snel een vervangend artikel kunnen leveren. Mocht u naar aanleiding van een bestelling of om een andere reden een klacht hebben, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken via e-mail: info@vandorphout.nl of via de post (Voorweg 153, 2716 NJ Zoetermeer). Via e-mail kunnen wij uw klacht het snelst afhandelen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven. Als er gebreken zijn aan een product adviseren wij u om een foto van het gebrek te maken en mee te sturen. Wij streven ernaar binnen 1 werkdag te reageren, maar wij beantwoorden uw klacht inhoudelijk binnen 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Voor consumenten is de wettelijke garantie van toepassing. Een product moet datgene doen of zijn wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

Ontvang ons laatste nieuws en aanbiedingen

U kunt op elk gewenst moment weer uitschrijven. Hiervoor kunt u de contactgegevens gebruiken uit de algemene voorwaarden.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag. Neem contact op met een van onze specialisten voor een passend advies.

 

© 2019 Van Dorp Hout - Algemene voorwaarden - Privacy policy - Disclaimer - Design G2O - Realisatie T100