Garantie en klachten

Mocht u ondanks onze zorgvuldigheid en controle een verkeerd artikel of een bij aankomst beschadigd artikel ontvangen, meldt u dit dan direct bij de chauffeur. Indien deze vertrokken is belt u ons dan zo spoedig mogelijk: 079-3512578 zodat wij u snel een vervangend artikel kunnen leveren. Mocht u naar aanleiding van een bestelling of om een andere reden een klacht hebben, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken via e-mail: info@vandorphout.nl of via de post (Voorweg 153, 2716 NJ Zoetermeer). Via e-mail kunnen wij uw klacht het snelst afhandelen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven. Als er gebreken zijn aan een product adviseren wij u om een foto van het gebrek te maken en mee te sturen. Wij streven ernaar binnen 1 werkdag te reageren, maar wij beantwoorden uw klacht inhoudelijk binnen 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Voor consumenten is de wettelijke garantie van toepassing. Een product moet datgene doen of zijn wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten.

Search engine powered by ElasticSuite
loader
Bezig met laden...